2014. január 1., szerda

Az idei adventi koszorúnk

Már 3 éve mi csináljuk a koszorúnkat. Beszerzünk hozzá alapanyagokat, és itthon elkészítjük.
Ez a koszorú is saját kezűleg készült! :)

Egy koszorúhoz elengedhetetlen a fő alapanyag:
A koszorúalap

Ezután jöhetnek az apróságok:
- 4 gyertya ízlés szerint
- Némi csillogó dísz
- Egy kis termés mindenkinek ízlése szerint
- Ragasztó
- Jó illat érdekében egy kevéske fahéj :)
- Krepp papír a masnikhoz
- Merített papír a koszorúalap beborításához, körbefonásához.

 Nekünk ezekből állt össze. Azt viszont ki ne felejtsem, hogy a színek ízlés szerint vannak beletéve. De a színeknek passzolniuk kell egymáshoz!

1. A koszorúalapot beborítottam színes merített papírral.
2. Rátettem a gyertyákat a kiválasztott helyekre.
3. Kötöttem rájuk masnit.
4. A gyertya és a masni alá ragasztottam kis tobozokat.
5. Mindegyik gyertya közé  tettem 1-1 nagy tobozt
6. Tettem mindegyik gyertya két oldalára 1-1 csillogó golyót.
7. Mindegyik nagy toboz alá egy fahéjat tettem.
8. És jöhettek az apróságok :)
- ráragasztottam a dekorgumiból kivágott, kilyukasztott formákat.

Nos a végén elkészült a szép koszorú :).
Lila, ezüst színű lett, és csillogó'
Azért írtam le, mert ha valaki úgy gondolja, hogy ez szép lett, és ő is hasonlót szeretne csinálni, csak tessék :) .
Remélem tetszik!

Íme a koszorúnk:



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése