2014. január 14., kedd

Tavasztváró méhikék :)

Sziasztok!

Én már nagyon várom a tavaszt :)
Ezért is csinálok már ilyen hamar tavaszi díszeket.

Itt is van egy:
Méhecskék kindertojásból.

Ehhez nem sok alapanyagra van szükség, de elengedhetetlen a kindertojás. Eldöntjük, hogy hogyan szeretnénk csinálni. A csíkokat lehet festeni, de lehet zseníliadrótot is használni. Én a zseníliadrótot alkalmaztam. Az a blog ahol ehhez ötletet merítettem a Levendula blog. 

Alapanyagok:
-kindertojás
-zseníliadrót fehér, és fekete (vagy festék de csak fekete)
-olló
-ragasztó
-fehér szalag.


Elkészítés:

1. Fogtam egy kindertojást, és egy hosszú fekete zseníliadrótot köré csavartam, majd a végén összefontam.
2. Kicsi darabka fekete zseníliadrótokból ragasztottam neki fullánkot és szemet, szájat. (szájat, szemet lehet alkoholos filccel csinálni)
3. A fehér zseníliadrótból a szárnyát úgy csináltam, hogy egy kicsi hurkot hajtottam, majd a végén egymásra tekertem.
4. Fogtam a fehér szalagot majd a szárnya köré csavartam és ráragasztottam, a felesleget levágtam.
5. Felragasztottam a szárnyat.

El is készültek :) .







2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak a méhecskéid! Ügyes vagy! Kár hogy nem vettem észre előbb ezt a bejegyzésedet, unokám imádja a kindertojást ép a napokban dobtam ki legalább 3 dobozt.Majd gyűjtöm és megpróbálok én is ilyet készíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a hozzászólását, örülök hogy tetszenek a méhik.

      Törlés